Seminar – Keep your Business SAFE. Know your Business Partner!

 

ev-FRAUDA

 

Indiferent de tipul şi dimensiunea unei companii, SIGURANȚA AFACERII, precum şi relația cu PARTENERUL DE AFACERI, fie că este furnizor sau client, influențează în mod semnificativ evoluția organizației. Cunoaşterea PARTENERULUI reprezintă o prioritate pentru orice companie care doreşte să se dezvolte sănătos într-un mediu dinamic presărat de diferite “oportunități”.

Seminarul îşi propune să ofere participanților:

  • Informații cu privire la consecințele nefaste ale Partenerilor suspecți prin exemple reale extrase  din activitatea economico-financiară curentă;
  • Construirea unui program de cunoaştere a Partenerilor;
  • Modalități de identificare a Partenerilor suspecți (OSINT);
  • Sfaturi privind securitatea organizației în mediul online.

Ne adresăm persoanelor din cadrul instituțiilor private sau publice cu atribuții în:

  • Achiziții;
  • Vanzări;
  • AML/CFT, Conformitate Generală;
  • Managementul riscului operațional;
  • Control intern, Antifraudă sau Audit;
  • Antreprenori şi persoane care doresc să acumuleze cunoştințe şi să deprindă abilități în vederea implementării unui mecanism eficient de PREVENIRE a cazurilor de fraudă generate de PARTENERI.
Data: 29 septembrie 2016

Locaţie: Hotel Hilton, sala Vivaldi, Bucureşti

Durata: 8 h

Număr participanți: 25-30

Preț : 550 lei (exclusiv TVA) – Early Bird – până la data de 05 Septembrie 2016

750 lei (exclusiv TVA) – începând cu data de 06 Septembrie 2016 

Lectori:

  • Florin ORBAN, CFE
    • Certified Fraud Examiner (ACFE U.S.A)
    • Membru al Consiliului Director APCF cu o experiență vastă în: evaluare de risc, managementul riscului de fraudă, implementare soluții IT de monitorizare şi alertare a incidențelor de fraudă şi training.
  • George DRĂGUȘIN, CISA, CRISC
    • Certified Information Systems Auditor (ISACA )
    • Certified in Risk and Information Systems Control (ISACA)
    • Membru APCF cu o experiență vastă în: implementarea programelor de securitate informatică, auditul sistemelor informatice şi programe de instruire ce vizează răspunsul la incidențele informatice.

La finalul seminarului se vor elibera diplome de participare sau scrisori de acreditare pentru echivalare CPE.

9:00 – 9:30   Welcome coffee & Înregistrarea participanților

09:30 – 9:35 Welcome speech – Alin Becheanu, Președinte, Asociația pentru Prevenirea și Combaterea Fraudelor

09:35 – 11:00 Modulul I

  • Introducere
  • Newsletter – Tipuri de amenințări generate de “PARTENERI”
  • Cybercrime – Fraudă cu autor necunoscut
  • Riscurile şi “Beneficiile”

11:00 – 11:15 Coffee break

11:15 – 13:15 Modulul II

  • Procesul de cunoaştere a partenerului de afaceri
  • CE? PE CINE? CUM? CÂND? … verificăm
  • Construirea unui program de cunoaştere a partenerului de afaceri
  • Identificarea partenerului de afaceri în online (OpenSourceINTelligence)

13:15 – 14:00 Lunch

14:00 – 15:30 Modulul III

  • Exerciții practice de tip role-play

15:30 – 15:45 Coffee Break

15:45 – 17:30 Modulul IV

  • Cum răspundem la un incident de fraudă?
  • Protejarea organizației în era digitală – cum să nu devii o țintă
  • Monitorizarea procesului de cunoaştere a PARTENERULUI

Parteneri Media

9am-cmyk-transparent profit800x800_logo_transparent

 

logo cursvalutar

 

 

 

 

kmlogo-long-motto

 

 

Rezervă-ţi un loc acum la Seminarul Keep your Business SAFE. Know your Business Partner!

Taxă conferinţa: 550 lei (plus TVA)Early Bird – până la data de 05 Septembrie 2016

                                  750 lei (plus TVA) – începând cu data de 06 Septembrie 2016 

Eroare: Toate campurile sunt obligatorii!

 

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

Notă: Plata se va efectua înainte de eveniment, în baza facturii proforme, iar factura fiscală se emite după încasarea contravalorii aferente.

Plata se va face în lei, în contul Team Innovation Media SRL.

CUI: RO 35309867;  Nr. Registrul Com: J40/15008/2015

Cont IBAN: RO66 INGB 0000 9999 0550 6316

Banca: ING Bank

Copia ordinului de plată se va expedia la adresa de e-mail: office@teaminnovation.ro

Renunţarea la participare se face prin notificare scrisă, până la data de 22 septembrie 2016. În cazul în care anularea se face până la această dată, sumele platite vor fi returnate, mai puţin 35%, reprezentând cheltuielile administrative. În cazul în care anularea se primeşte după data de 22 septembrie 2016, sumele plătite nu vor fi returnate.

 

Eroare: Toate campurile sunt obligatorii!
Team Innovation Media SRL

B-dul Dacia nr. 30, etaj 2
Sector 1, București

Telefoane:
0746/157.010 – Cristina;
0740/007.806 – Dragoș;
0747/290.488 – Luiza;
0744/502.661 – Mihaela

office@teaminnovation.ro