Cursul își propune să ofere paticipanților:
Grupul țintă
Personal din cadrul instituțiilor private cu atribuții în ACHIZIȚII, Antreprenori, Contabili, Analiști și controlori financiari, Ofițeri Control Intern, Specialiști risc operațional, Auditori, Ofițeri Conformitate, Angajați și persoane care doresc să acumuleze cunoștințe și să deprindă abilități în vederea implementării unui mecanism eficient de achiziții.
Competențe dezvoltate
La finalul acestui curs fiecare participant va:
Data: 7 Aprilie 2017
Unde: Hotel Hilton, Sala Enescu
Durata: 8 ore
Număr participanți: 25-30
Preț: 550 lei (exclusiv TVA) – Early Bird – până la data de 24 Martie 2017
750 lei (exclusiv TVA) – începând cu data de 25 Martie 2017
Lectori:
VINERI, 7 APRILIE 2017
09:30 -11:00 Welcome Coffee
09:30 -11:00 Modulul I
11:00-11:15 – Coffee Break
11:15-13:00 Modulul II
13:00-13:45 – Lunch
13:45-15:25 Modulul III
15:25-15:40 – Coffee Break
15:40- 17:20 Modulul IV
Rezervă-ţi un loc acum la Seminarul “Cum să construiești un proces de achiziție „Sănătos“?”
Taxă conferinţă: 550 lei (plus TVA) – Early Bird – până la data de 24 Martie 2017
750 lei (plus TVA) – începând cu data de 25 Martie 2017
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii
Notă: Plata se va efectua înainte de eveniment, în baza facturii proforme, iar factura fiscală se emite după încasarea contravalorii aferente.
Plata se va face în lei, în contul Team Innovation Media SRL.
CUI: RO 35309867; Nr. Registrul Com: J40/15008/2015
Cont IBAN: RO66 INGB 0000 9999 0550 6316
Banca: ING Bank
Copia ordinului de plată se va expedia la adresa de e-mail: office@teaminnovation.ro
Renunţarea la participare se face prin notificare scrisă, până la data de
31 martie 2017. În cazul în care anularea se face până la această dată, sumele platite vor fi returnate, mai puţin 35%, reprezentând cheltuielile administrative. În cazul în care anularea se primeşte după data de 31 martie 2017, sumele plătite nu vor fi returnate.